Contact: +4-0725-600-700

Trainer

Robert Komartin

 Robert Komartin

Cu peste 15 ani de experienta in management si consultanta IT, Robert a indeplinit roluri de coordonare si leadership in domeniul vanzarilor si al implementarilor de proiecte complexe IT (cu focus pe domeniul ERP & BI) la companii precum SIVECO Romania, LLP Group/LLP Dynamics, Microsoft South East Europe, Oracle Romania si Wizrom Software. Robert este absolvent de informatica economica, cu studii aprofundate în sisteme informatice pentru management, precum si doctor în economie (cu o teza referitoare la metodologiile de implementare ale sistemelor informatice integrate).


Contact

Pointlet

S.C. Pointlet s.r.l.
Tel: +4-0725 600 700
Tel: +4-0745 342 643

Abonare Newsletter!
office@pointlet.com

Detalii Curs

Managing Complex Sales

Descriere
Din punctul de vedere al continutului, cursul isi propune sa trateze de o maniera integrata intreg ciclul de revenue generation, pornind de la strategia de marketing si mergand pana la modul de gestiune, control si inchidere al oportunitatilor individuale de catre responsabilii de conturi. Din punctul de vedere al formei, cursul este dezvoltat intr-o paradigma de invatare experientiala – conceptele sunt transmise participantilor nu (numai) prin expunerea teoretica, ci (mai ales) prin studii de caz ce reflecta de o maniera practica problematica abordata, prin jocuri de rol ce pun participantii in situatiile concrete in care se cere aplicarea elementelor discutate.

Durata: 3 - 5 zile (in functie de gradul de detaliere dorit al elementelor abordate, se stabileste inainte cu studentii)

Audienta: Cursul se adreseaza managerilor de vanzari si echipelor lor de manageri de cont cu responsabilitati in domeniul vanzarilor complexe.

Module Curs:

0. Intro
- Capitalism 101 – Sales and Rainmaking
- The Business Staircase
- Sales & Marketing – Think Pipe!!!

1. Marketing Strategy
- Marketing Strategy – Why?
- Market Segmentation
- Targeting & Verticalisation
- Positioning & Competitive Positioning
- Message Management

2. Demand Generation
- Database Management
- Telemarketing
- Mailing
- E-Mailing
- Seminars, Forums & Events
- New Media

3. Territory Management
- Quota
- Territory Segmentation
- Territory Mapping
- Territory Strategies
- Forecasting Methods

4. Account and Opportunity Management
- Account Management as a Process
- Relational Development Stages
- Account Entry
- Opportunity Management
- Opportunity Management Phases


Acceseaza Calendar Cursuri
Acceseaza Formular inscriere

Dotare Tehnica - Sali de Curs